Direniş Karatay (2018) Spille Film

Dreamfilm Direniş Karatay (2018) i HD-video. Spille streaming Direniş Karatay (2018) i top videoformat. Se fuld film Direniş Karatay (2018) i bedste look videoformat. Gode film Direniş Karatay (2018) i high definition-format. Film Biograf Direniş Karatay (2018) i video i høj kvalitet.


Du vil indse en fuld beskrivelse af Direniş Karatay (2018) nedenfor:
  • Original titel : Direniş Karatay
  • Film titel : Direniş Karatay (2018)
  • År for film : 2018
  • Genrer af film : Krig, Historie ,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 2018-03-09
  • Virksomheder af film : Mars Dagitim, KTO Karatay Üniversitesi,
  • Landene i film : Turkey,
  • Sprog af film : Türkçe,
  • Varighed film : 118 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 3.5
  • Youtube ID film :
  • Oversættelse af film : TR,EN,
  • Cast af film :Yurdaer Okur (Noyan), Nefise Karatay (Fatma Bacı), Fikret Kuşkan (Ahi Evran), Furkan Palali (Mevlana), Mehmet Aslantuğ (Celaleddin Karatay), Burcu Özberk (Türkan), Cahit Kayaoğlu (Alaaddin), Tugrul Tulek (Isfahani), Ertuğrul Sakar (Vezir Adil), Bahadır Yenişehirlioğlu (Alpdogan), Nik Xhelilaj (Börke), Volkan Keskin (Olcayto), Ece Yasar (Maral), Alperen Duymaz (Kutay), Latif Koru (Suhrab)

7336446

Direniş Karatay (2018) den korrekte film manufacured af Mars Dagitim, KTO Karatay Üniversitesi, der kommer med en beskrivelse af filmen er "". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste øre sprænge lydkvalitet prime bedste skuespillere.

I det øjeblik jeg første se denne film er jeg ikke helt sikker hvis jeg nyde idé eller ingen. Efter at have set det jeg har at formidle som jeg generelt virkelig gerne. Jeg yderst anbefaler denne film for de mennesker, der at gøre din genre Krig, Historie , . Er i stand til ur det uden omkostninger blot ved klikke indsende og tilmeld, posssible ur utallige nyeste filmtitler uden omkostninger.

... Fuld film streaming Direniş Karatay (2018) i høj kvalitet 1080p ....




Writer : Uğur Uzunok, Writer : Selman Kayabaşı, Cinematography : Mirsad Heroviç, Music : Yıldıray Gürgen, Director : Selahattin Sancaklı
Sikker, nu du kan se film hensyn Direniş Karatay (2018) helt længde og har den forbindelse til dette flick Direniş Karatay (2018) i HD-format.


Tags:

Direniş Karatay (2018) Spille Film 910109.