As I Fall (2018) Ny Film

Netflix film Når jeg faller (2018) i bedste look videoformat. Film Biograf Når jeg faller (2018) i top videoformat. Se streaming Når jeg faller (2018) i bedste kvalitet. Fuld streaming Når jeg faller (2018) i bedste video format. Spille streaming Når jeg faller (2018) i high definition-format.


Du kan observere samlede beskrivelse af Når jeg faller (2018) nedenfor:
  • Original titel : Når jeg faller
  • Film titel : Når jeg faller (2018)
  • År for film : 2018
  • Genrer af film : Drama,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 2018-09-21
  • Virksomheder af film : Den Norske Filmskolen,
  • Landene i film : Norway,
  • Sprog af film : Norsk,
  • Varighed film : 97 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 0
  • Youtube ID film :
  • Oversættelse af film : EN,SV,NO,
  • Cast af film :Ola G. Furuseth (Phillip), Marius Aandal Pedersen (Lukas), Kjærsti Odden Skjeldal (Mette), Alexandra Gjerpen (Maria), Morten Svarteit (Thomas), Vidar Sandem (Sverre), Trine Wiggen (Pshycologist), Ingeborg Sundrehagen Raustøl (Susanne), Selome Emnetu (Tove), Preben Hodneland (Joachim)

7547800

Når jeg faller (2018) er den største film manufacured af Den Norske Filmskolen, der har en beskrivelse af filmen er "". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste øre sprænge lydkvalitet og størst bedste skuespillere.

I det øjeblik jeg første fundet ud af om denne film er jeg ikke helt sikker hvis jeg måske din idé eller ingen. Efter at have set det Jeg vil bare bruge at formidle at virkelig gerne. Jeg helt klart anbefale denne film for de mennesker, der ligesom genre Drama, . posssible ur det uden omkostninger bare klikke en knap og tilmeld, du har mulighed for at ur et enormt antal nyeste filmtitler gratis.

... Nya film Når jeg faller (2018) i HD-kvalitet 1080p ....




Writer : Kristian Landmark, Producer : Gylda Myklebust, Writer : Magnus Meyer Arnesen, Music : David Stephen Grant, Producer : Magnus Kristiansen, Editor : Jaak Ollino Jr., Cinematography : Ivar Taim, Sound Editor : Daniel Angyal, Director : Magnus Meyer Arnesen
Ja, nu du kan se film forbundet med Når jeg faller (2018) helt længde og find den forbindelse til dette film Når jeg faller (2018) i HD-video.


Tags: norway, drug addiction, heroin, father son relationship,

As I Fall (2018) Ny Film 910109.